Bästa Melissa <3

Det regnade ju hela dagen igår. Exakt hela dagen. Skittråkigt. Eller ja, jag hade ju inte speciellt tråkigt men ni vet. Ändå tråkigt att det regnade liksom. Anyways. Eftersom jag har längtat dom senast två veckorna efter Melissas spelning så tyckte jag att det var extra tråkigt att det regnade. För hur mycket jag än ville se henne så är det ingen livskvalité att stå ute i hällregn och sjunga med till lååååååånga näääääätter. Men sen nästan prick klockan sju så sprack himlen upp och det blev varmt och vacker solnedgång. Så jag satte mig i bilen och karatekörde till stan.

Och så bra hon var. Älskade Melissa.




Inte jag som filmat men jag snodde den rakt av från nån vänlig själ på Youtube.

Kommentarer

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0