Har ni fest elle?

Det har ju varit ett par fester här nu. Jag tänkte att jag skulle lägga upp lite bilder på hur kul vi har haft.

Först fyllde ju Walle gammal. Inte lika gammalt som vi fyller, men nästan.


Djupa samtal i början på kvällen..


Sen tänkte Gun: "Nä, nu jävlar, lets get this party started!"


Sååååja, inte ska man behövs gå två gånger inte?!


Tafsar litta där ja?


Djupa samtal lite längre fram på kvällen..


Gun, jag och Lilla L. Hon är liten och tål lika mycket som en skolflicka. :)


Dålig vodka?


Såja, nu var denna festen slut. :/



Sen var vi på kräftskiva hos Bihanget. Det var ett redigt party det.


En bild för att bevisa att jag iallafall hade högklackat på mig när jag kom.


Bihanget körde en Captain Morgan med tillhörande röda nästan-knästrumpor.

Han har ju en sån rolig utklädnads garderob, det där bihanget. Så vi drog fram allt han hade och körde hatt-kavalkad.


Hej tomtegubbar lalal..


Fula militär-mössor och hattar fanns det gott om.


Jag har faktiskt varit tillsammans med en Irländare en gång!


Gun tyckte det var ganska roligt.


Talibanmössa, direkt från Afghanistan maybe?


Sen hittade vi dessa.


Karoline - Ghettostyle. Ni kan ju se förbi Armaiklockan.. Och den dyra märkesklänningen..


Gun- Ghettostyle. Och romocola.


Denna bilden är ändå bäst. Fan vadjag garvar när jag ser den.



EEeeehhh?


Taaxssccchiiii? Taaaaaaaxsschhhiiiii!


Så ja, det var en liten del av sommarens fester!

Nu kör vi vidare!

Kommentarer
Postat av: Grannen ovan

Gick du ut sen me det heta halsbandet oxå efter du fick tag på taxschiin? ;)

2010-08-13 @ 17:55:05
URL: http://metrobloggen.se/SandraRe

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0