Helgens pinsamheter

Vi var ute i helgen. På Hipp. Jag och Gun har pratat om det länge och ingen helg var ju bättre (eller sämre) än denna helgen. Så sagt och gjort. Jag, Gun och Walle smuttade lite vin hemma hos mig och drog upp i stan. Mötte upp Yoda och @sarahlindskoug och hoppade in på Hipp.

Vi kom in. Fick en gratisdrink i baren och då ser Sarah honom. Ja, han. Den hetaste av dom heta. Jimmy Ell från Spoolajtz. Ni vet han som jag dreglat över sen förra sommarens grisfest i Skabersjö. Sarah känner honom och har lite halva inne där så vi går fram för att presentera oss. Konversationen:

Han: - Hej! Karoline va?
(Jag tittar snett på Sarah och svär tyst över att hon förmodligen berättat att jag tycker att han är guds gåva till kvinnan)
Jag: - Eh, ja, precis. He he. *harkel*
Han: - Jag har läst din blogg! Haha!
(När han säger detta så vill jag bara dö. Jag hinner tänka "Detta händer inte, skjut mig". Jag vill bara sjunka genom golvet och bli en blöt pöl som ingen lägger märke till)
Jag: - Ah, nä. Så sjukt pinsamt..
Han: - Nänä, *skratt* den e sjukt ball!
(Här känner jag bara att det blir för mycket och vänder ryggen till och börjar prata med Sarah)

Då vänder han sig om och börjar prata med Gun. Berättar då att han har sett alla våra Youtube-klipp. Förstår ni? ALLA våra youtube-klipp. Dom klippen som innehåller filmer på honom både från Skabersjö-festen och från Dansgalan där dom uppträdde. Klippen innehåller ju också diverse skönsång och andra pinsamheter från vår sida.

Herregud.

Och pinsamheterna slutar ju inte där.

Medans jag står med ryggen vänd mot honom så nästan skriker jag till Sarah: "Drar inte du hem honom ikväll så gör jag det!"

Och ni vet den panik-känslan man får när man står och prat-skriker ute och musiken helt plötsligt inte alls spelas lika högt längre utan tystnar sådär precis i fel ögonblick?

Den känslan.


Kommentarer
Postat av: Anzie

ha ha ha!

Detta liva upp min kväll!!

2010-08-19 @ 22:10:49
Postat av: Gun

jaaa men hallå hur coola e inte vi när det e en kändis som kommer och säger att han känner igen oss! =) Mohahah! 5 sek of fame!

2010-08-20 @ 09:23:12
Postat av: Weronica

är inte hon sarah på väg att gifta sig?

2010-08-24 @ 12:23:15
Postat av: Karoline

Sarah är förlovad och hennes påg är på väg hem!

2010-08-24 @ 15:32:45
URL: http://misskarolines.blogg,se
Postat av: Jimmy Ell

Ni är sjuka..=)

2010-12-01 @ 08:59:11

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0