It blows

Igår var vi uppe en sväng på festivalen. Mest för att jag har längtat efter att se Crazy Lixx. Jag hade stressat som fan hela dan och sen ut till stallet för att hjälpa Blondie med kungen. Fick hämta och lämna henne också eftersom hon har opererat sin lilla fot igen. Kände mig lite småstressad där ett tag. Iallafall, hem och panikduscha och sen åkte vi upp i stan. Promenerade i godan ro till scenen vid centralen och så är det helt folktomt när vi kommer fram. Va i helv.. och ingen som håller på att rigga på scenen heller.

Inställt pga hård vind. Vafan.

Jag ville bara skrikgråta. Det är nog inte meningen att jag ska få se min gamle bundsförvant på scen. Varenda jävla gång dom ska spela är det nåt som kommer emellan!

Så det blev ett hej till Gun istället som stod på perrongen och jobbade i sin varsel-jättegula-jacka.

Och så fläskestek. Med rödkål och äpplemos. I pitabröd. Så.Jävla.Gott.

Det har jag längtat efter hela året. Och ja, jag är knäpp. Jag vet.



Kommentarer

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0