Jodåsåatteeeeee

Helgen som gick blev ganska lugn. Kräftskiva i Lövestad i lördags med tillhörande födelsedagsfirande för Norsken. Han blev ju nästan 30! ;) jag och Gun kände ganska mycket för att svänga dom lurviga så vi drog in en sväng till Harrys och checkade läget. var ju ett tag sen vi visade våra nyllen där så vi tänkte att dom får ju förihelvete inte glömma oss.

Annars så är det ganska lugnt här just nu. Igår gjorde vi hemmagjord pizza här. Mulle tyckte det var skitbra med tanke på att jag hade en burk oliver med mig hem från ica. Mitt kök är inte precis gjort för att tillverka nån stor mängd mat i så det gick som det gick. Nu är det bara mjöl kvar i ungefär halva köket. Men det är okej, pizzan blev svingod trots att jag hade en missat en halv liter mjöl i degen. Jag och mat liksom. Det är därför jag helst av allt har en överordnad i köket när jag ska in och börja pilla där.

Nu: Sopranos. Sen: Mys.. och överbliven pizza.

Förresten så måste ni lyssna på denna. Me like.


#nowplaying Kasey Chambers - The Captain

Kommentarer
Postat av: Lisette

kasey chambers e skit bra ju.. tack för tippset ;) Bra musiksmak måste ligga i skäckten ;) hehe kram

2010-08-31 @ 19:27:25

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0