Norr om Norrland

Den där teknikern jag pratade om igår, när jag kom till jobb idag låg där ett par ganska rolga mail med tillhörande bilder från honom. För att ni ska få en liten uppfattning om var han håller hus så kommer här en karta.



Och här kommer bilderna:


"Om du någonsin skulle köra förbi denna skylten, vänd då på bilen, flyget eller båten och dra hem fort som fan!"




"Bara så du vet så klättrar jag inte i nåt torn just nu. Jag jobbar på en uppföljare till Ronja Rövardotter. Jag försökte mig på ett vargskrik men det kom en björn och trodde det var ett parningsrop. Aj."



"Varför köpa hund när man kan köpa ren?"

Själv var jag ute en runda och körde idag. Tyvärr hade dom bara en lånebil kvar när jag skulle bege mig ut. Här kommer ett litet utdrag av vår min konversation med vår receptionist:

Receptionisten: "Tyvärr har vi bara en Hilux kvar, går det bra?"
En totalt oförstående Karoline svarade: "Ja, alltså jag ska bara en kort bit så det spelar ingen roll."
Hon: "Alltså, hur är parkeringen, du ska inte fickparkera eller?"
Jag, lite småsurt: "ALLTSÅ, jag kan faktiskt fickparkera, jag är ingen nybörjare!"
Sen tittade jag snett på henne och gick.

När jag kom ut så förstod jag vad hon menade.



Jag har kört åbäken innan. men detta tog priset. Herregud vilken jävla bjässebil.

Behöver jag nämna att jag bad om ursäkt till receptionisten när jag kom tillbaka?


Kommentarer
Postat av: @wahlstrm

Skrivit från min iphone :)

2010-08-05 @ 17:52:14
URL: http://Wahlstrm.se
Postat av: Fredde

Haha Vi på jobb skrattade rejält när vi leverarade en blå hilux med ett vit flak. Nu är det ännu roligare när jag ser att du har kört runt med den :)

2010-08-05 @ 18:58:22

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0