Nu får det vara nog

Hej alla läsare och stalkers!

From nån kväll i denna veckan kommer jag att lösenordsskydda bloggen. För er som vill fortsätta läsa kommer jag skriva ut lösenordet på min Twitter, som jag även kommer att låsa. Jag kommer även att skriva in det på min Facebook, som endast vänner kommer åt, och min MSN.

Det är dags för mig att bli lite mer privat med vissa saker och det är tid för mig att lägga lite saker bakom mig. Är det någon som inte känner mig personligen som vill fortsätta besöka min blogg så får ni gärna maila mig så ska ni få lösenord.

Nån gång framöver jag kanske jag låser upp den igen, men jag måste få vara i fred ett tag från allmänhetens ögon.

Puss på er

Kommentarer

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0