Sms 3

Gårdagens sms-skörd från Öland.

"Tankar från Öland: åter står vi här
på ruinens brant, halsar baccardi
limone som en klant..titta en 88:a
som klär sig som en tant och hennes
finniga kille har en dålig tröja från
Gant.. gul är ordet vi är ute efter!
Titta här trillar visst en prilla
rätt ner i vattnet kring bangolfens
Mecka.."


"Tankar från en skitt camping
utanför Sovjets kust. Käften full
med bågar, araben dom danska
storhuvade barnen plågar.
Bihangets kesoros har gett mig
klåda! MFH tror jag är gravid för
jag kissar konstant som en annan
invalid! MFH sitter i sin hörna
och stöna medans gåsen skäller
på sin kära böna. Här hade du
kunnat sitta och cigga och du, e
man tyst får man med kaninen
ligga! Vi saknar dig! Kärlek :-*"


Jag har många gånger ifrågasatt varför jag är så knäpp. Jag har gjort det ett par gånger här i bloggen också. Nu förstår jag nästan varför.

Man blir väl som man umgås?


Kommentarer
Postat av: Cissi

Godmorgon! Allt bra? :)

2010-08-09 @ 10:31:35
URL: http://ceciliav.com

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0