Varför är jag så törstig idag när jag drack så mycket igår?

OOooooohhh... fest igår ja..

Igår var det kräftskiva hemma hos Guns ena bihang. Trevligt som fan var det faktiskt och Jägermeistern var naturligtvis framme. Jag tror nog att det kan finnas en och annan rolig bild därifrån. Jag har ett svagt minne av att kameran var framme när vi plundrade utklädnings-garderoben. Ja, han har en sån. En massa utklädnads-kläder och hattar och grejer. Så jävla ball. Jag hittade ett halsband i min hall imorse, ni vet ett sånt bling-bling dollartecken i fejkguld. Som tur är hade jag nog inte på mig det ute. Iallafall, det kommer väl lite bilder när Gun har vaknat ur sin koma.

Så då är det söndag igen. Det enda som är bra med söndagar är att det kommer ett nytt avsnitt av True Blood. Faktiskt. Det är det enda som är bra med söndagar. Speciellt en söndag som denna där man druckit dan innan.

På tal om True Blood så är det ett fett dregelobjekt som nästlat sig in i serien. Sjukt het är han. Och nu har jag och Yoda precis dreglat över honom i One Tree Hill också. *dregel*



Den med smör på..

Kommentarer

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0