Det går bra nu

Faktiskt. Jag mår bra. Jag har gjort mig av med saker som jag inte mådde bra av, träningen har så smått kommit igång igen och det händer saker och ting på mitt jobb! Nya tag och nya satsningar att ta tag i, det känns bra! Livet känns lite enklare för tillfället. Kan man äntligen får en paus och bara få må bra?

Ikväll blir det Snabba Cash med Yoda, och på fredag ska jag äntligen få träffa @wahlstrm som jag lärt känna genom twitter. Det ska bli riktigt kul och så ska han få sitta och lyssna på skånska och klappa Mullemys en hel kväll, tydligen är det nånting speciellt med det :D På lördag är det fest med brudarna, kul vi ska ha! tjoohoo =)

nu ska jag hem!





 

Kommentarer
Postat av: Gun

Var e denna bilden ifrån!!???

Kul att du mår bra mitt hjärta =))

Puss och kram

2010-02-03 @ 18:11:22

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0