EEEEE duuuu goooo eelleeerrrrrr?

Sitter på hotellrummet på Knippelkullen i Göteborg och tittar ut genom fönstret. Vilken utsikt. Vilket hotell. Underbart. Och fy fan vad jag sov gott i denna sängen inatt. När klockan ringde vid 6 så var jag knappt trött! Otroligt! Förresten så är det ett fönster in till toan och även när man drar för persiennerna så ser man rakt igenom. Haha, det hade vi ganska kul åt igår. Jag och Matz. Med Z. Matz är från Markaryd och är projektör i Laholm. Han är min bästis här. Hans kompis som är advokat kom förbi igår och tog en drink med oss. Så nu har jag en egen advokat, om jag nånsin skulle behöva en. Han var nämligen utflyttad skåning och bara äääälskade min malmöitiska. Och tydligen så påminde min attityd om hans mor. Jag vet inte om jag ska ta det positivt eller negativt. Men han var rolig. Och jättetjock.

Tyvärr så är det ju bara en natt kvar här på hotellet men ikväll ska det drickas vinochsånt, känns som jag har proppat huvudet fullt idag med MicroStation info. Jag behöver relaxa en stund så snart ska vi ner till poolen och vräka oss. Jag har nämligen varit ute och stresshoppat en bikini och jag har skrivit en note to myself: aldrig mer köra bil i Göteborg. Fyfan, bilar överallt och filer som kommer överallt ifrån!

Så nu ska jag vila en stund.

Kyss

Of all the things I´ve lost, I miss my mind the most.


Kommentarer

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0