Jaha, då fick man en rynka till..

Ja, då var man 28. Eller ja, egentligen stannade jag ju på 25, jag blir inte äldre än så. Men på pappret är jag tydligen 28. Hade tjejerna här igår på middag och drinks som ni såg i förra inlägget. Vi drack lite drinkar och dansade sen lite på Harrys. Bra kväll, man mår som man förtjänar idag =)

Det har varit en bra helg. @wahlstrm var här i fredags och klappade katten och bara förälskade sig i Mulle. Han är en riktig charmör min katt. Anyways så hade stockholmaren med sig kameran och tog några riktigt fina bilder. Mulle är ju en riktig fotomodell måste jag säga. Sötnosen.


Mina änglavingar fick också va med på bild.




Finaste älsklingen. är han inte söt?


Och här är vi! Twetmeet ftw! :D

Sen hade jag ju min kamera framme också. Den som inte tar sådära jättebra bilder. Kan ju bero på att hon som försöker leka fotograf inte riktigt vet vad hon sysslar med :)



Nu blir det soffläge, försöker få Mulle att ta hand om mig nu när jag är bakfull men han är inte alls bra på det måste jag säga.

Kyss

Kommentarer

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0