Komplicerat

Jag har en jävla förmåga. Som jag helst av allt skulle vilja vara utan. En förmåga att hitta killar som "det är komplicerat" med. Vet ni vilka jag menar? Jag kan räkna upp alla sorter. You name it. I have been there. Done that. Sick and tired of doing it tomorrow.

Kille som har flickvän. Check!
Kille som har barn. Check!
Kille som har barn och fru. Check!
Kille som har ett stalkande ex. Check!
Kille som har ett psyksjukt ex. Check!
Kille som har en psyksjuk stalkande flickvän. Check!
Kille som har ett långdistansförhållande. Check!
Kille som fortfarande ligger med sitt ex. Check!
Kille som har tre tjejer samtidigt. Check!
Kille som ska "snart göra slut" med sin flickvän. Check!
Kille som bor typ 1500 mil härifrån. Check!
Kille som är kriminell. Check!
Kille som är avhoppad nazist. Check!

Var lyckas jag hitta alla? Det måste vara nån magnet jag har insydd nånstans. Jag lyckas ju dessutom hitta dom inom en radie av 50 mil liksom.

Sjukt.. SJUKT trött på detta är jag faktiskt.

Sjukt trött på mig själv som släpper in idioterna i mitt liv också.

Skyll dig själv Karoline. Skyll dig själv.
Jag får hålla mig till min Mulle istället. han älskar mig iallafall vid utfodring.



Kommentarer

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0