3 am

Det har varit jobbigt. Jävligt jobbigt. Och just nu saknar jag dig nåt så sjukt mycket. Jag saknar att du ringer, ditt skratt, ditt leende, din röst. Jag saknar dig.

Men på ett annat sätt så är jag glad att du är borta. Jag är glad att slippa känna mig otillräcklig, slippa känna ångesten över att du kanske inte hör av dig igen, slippa höra dina lögner, slippa dina svek. Jag saknar dig inte alls.

En sak jag har lärt mig på den senaste tiden är att släppa taget. Du kom in i mitt liv när jag behövde det som mest och tyvärr lämnade du det helt för sent. Vår tid var ute för längesen, vi borde lämnat det efter den där sommaren. Jag har faktiskt hittat ett ställe i mig själv där jag är lycklig över att du är lycklig och jag har kommit på en sak också, som tog tid för mig att verkligen inse.
Du har förlorat mig, inte tvärtom.

Vem vet. Det kanske kommer en ny tid för oss. Men inte nu, och förmodligen inte på länge än, om ens nånsin. Samtidigt vet jag att det vi hade, eller har, är något speciellt och det hittar man inte särskilt ofta. Men jag kan säga med säkerhet: Jag är inte beroende av dig längre.





Remember?

Kommentarer
Postat av: Gun

Sjukt stolt över dig BF!

2010-02-21 @ 11:12:03

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0