Breakup

Nu är det slut. Jag har gjort slut.

Min älskade lilla bil lämnar mig idag. Svarta faran. Gertzen. Han har gjort sitt. Det är dags att gå vidare. Vi har haft många roliga stunder ihop och vi har upplevt mycket tillsammans. Han har varit en mycket fin trotjänare och alltid ställt upp, aldrig stannat eller fått bensinstopp trots många mil körandes på endast luft och kärlek. Vi har kört nästan 7000 mil land och rike runt och han har fått se mycket och höra mycket som han lovat hålla för sig själv. Kvällar ute på åkrar i lera, genom skogar i småland och oändliga mil fram och tillbaka till Svedalahoulla.

Jag kommer att sakna honom, min lilla Gertz.




Men en sak som följer med till min nya pärla är..



Rattmuffen!

Lastbilschaffisen älskar den, eller hur gör du TB? :D



Kommentarer
Postat av: Anonym

Grymt cool rattmuff eller om de var ratten haha Bling Bling!

2010-01-09 @ 16:10:00
URL: http://sweetelicus.blogg.se/
Postat av: Studiomannen

Måste älska den rattmuffen! Jag har ingen rattmuff, men en liten Pingu som sitter i rutan. Vet inte vad det säger om mig. :)

2010-01-10 @ 21:02:53
URL: http://studiomannen.wordpress.com
Postat av: TB was here

haha du är fan helknäpp =)

Fast rattmuffen rules =)

2010-01-10 @ 21:47:33

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0