Dancing Queen, young and sweet, only.. 27..



Då var vi och såg Avatar igår. Sjukt bra. Vilken film! James Cameron har lyckats ännu en gång. Jag är inte sådär jätteförtjust i 3D (får mest ont i ögonen av dom jävla glasögonen) men det var helt okej. Vilken feelgood film. Och vilken värld han har skapat. Helt otroligt. Fast jag blev lite besviken på en sak. Jag satt och kollade iMDB imorse och kom på att den kvinnliga huvudrollsinnehavaren var svart. Hon gjorde en jättebra insats, det är inte det, men jag hade tänkt mig henne som vit i verkliga livet. Hmm.. ja, det kanske låter lite konstigt men ändå. jag hade föreställt mig henne som vit om hon var en riktig person.

Ja, anyways. Jag satt och lyssnade på radion innan (Guldkanalen naturligtvis) och vad är det jag får höra? Dansgala i Malmö på slagthuset i april! Danne Stråhed och Spootlajtz och några andra band som jag inte la märke till eftersom mina öron bara ville höra DANNE STRÅHED och SPOOTLAJTZ! Amagad! Detta får vi bara inte missa! Så nu går det snart ut ett mass-sms till alla mina girls och guys, vem är med?!


Jag tror nog i och för sig att det är jag och Gun som är mest uppspelta över detta eftersom Danne Stråhed är vår all-time favourite och vi hade så jävla ball förra gången vi såg Spootlajtz, men vad säger ni Lillharpan, Y, Yoda? Kylan? Detta får vi väl inte missa?


Kommentarer

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0