Thank gawd its friday

Norsken och Yoda var här igårkväll och vi käkade tacos och kollade På Spåret och Skavlan. Känns som om ni tycker att vi är värsta panchisarna som sitter hemma en fredag och kollar SVT. Men det är faktiskt intressant, och förresten så hatar jag fredagar.
Yoda försökte få till ett parti Gin Rummie eller "vad som helst, bara vi spelar nåt" men fick inte igenom sin vilja utan det blev nån film sen. Yoda tycker att jag är världens sämsta kompis för att jag inte blir hennes granne på Caféworld på Facebook, innan dess tjatade hon om Farmville ett halvår. Jag vägrar. Skitspel.
Vi pratade om vilka tre saker man inte kan leva utan. Yodas var böcker, sprit och spel. Hon funderade på sex också men kom på att har man haft en tillräckligt lång torrperiod så saknar man inte det, så det valdes bort. Jag håller med henne. Jag är inne i en sån nu. Ofrivilligt.

Jag funderade på det sen när jag låg i min säng. Vad skulle jag inte kunna leva utan? det finns många saker man inte VILL leva utan. Typ mobiltelefon, min dator, tvn, min sköna säng mm. Mulle är en som jag absolut inte vill leva utan, men det kommer ju komma en dag när han inte kan va med längre och då kommer jag nog helst bara vilja dö brevid honom. Mina föräldrar vill jag absolut inte heller leva utan, maj gawd, vad hade jag gjort utan dom? Mina BFFs är ju asviktiga också, men om jag ska hålla mig till lite ytliga saker så hmm.. det blir nog film, bil och pengar. För att shopping är ett måste. DET hade varit jobbigt att inte kunna göra. Denna månaden är skitjobbig, försöker att inte handla så mycket så jag kan läka min gråtande plånbok en aning iallafall. Efter bilköpet så är där ett stort hål, kommer ta ett tag för den att komma över detta.

Idag ska Yoda färga mitt hår. Eftersom jag valde att åka till Lanzarote istället för att gå till frissan så blir det hemfärgning. Och för att jag är snål just nu.

Kyss

Kommentarer

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0