Jooee dåå sååatteee

Lördag. Jodå. Vi skulle gått ut idag ja, hur gick det med det tror ni? Nä, det gick inte så bra.

Så vi spelade lite bowling istället. Jag, Kylan, Gun och Målvakten. Jag vann nästan. 130 i första och 141 i andra. Det tyckte jag va väl kämpat. Gun slog mig i andra med en pinne! En enda! Störigt värre.

Så att jaaa.. jag får väl lägga mig nu eller nåt. Får se fram emot nästa helg istället.. Eller se fram emot är ju fel ord. Jag fyller år på söndag. Örk. 28. Ångest på det kan jag ju säga. Blir lite middag med brudarna här hemma. Helgen efter det är det Blondie som fyller år. Helgen efter det spenderar jag kanske utomlands. Ja, utanför skåne då alltså. Funderar på att ta en helhelg i Götet. Ska upp på kurs den 17:e och kanske stannar kvar över helgen? Får se vad som händer och sker. Helgen efter det fyller Lillharpan år. Sen i Mars är det Yoda, Tvillingmamman och Y som har födelsedagar. 3-4 Mars ska man upp på kurs till Götet igen. Ska servera på en fest nån helg också. Det blir körigt. Så jag får väl ta dessa helgerna som uppladdning för vad som komma skall.

Det blir en jävla massa fest i vår, trevligt!

Kommentarer

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0