shitpommfrit

Jag hade precis en "näraattstötaihop" upplevelse. Typ lika illa som nära döden. Uscha, ja, MINST llika illa.
Satt och surfade runt på Facebook och kollade lite bilder och sånt, lyssnar på bra musik, lever i min egen lilla värld liksom..
Och sen helt plötsligt dyker ett par bilder upp som gör att jag bli helt nervös och börjar handsvettas. OMFG. Vadfan gjorde HAN där? Jag satte nästan pingvinlakritsen i halsen av chocken. Denna stan är waaaaay to small..

Jag tackar Gud för denna förkylningen som slog ut alla tankar på nyårsfirande.

GUN! Det var en jävla tur att vi inte åkte till Vellinge på nyårsafton säger jag bara!
Det hade kunnat bli lite smått.. jobbigt.. och hett.. hrm.. eller va?

Sååå.. för att byta samtalsämne.. vad ska man se för film ikväll: Åter till Cold Mountain eller Departed? Ska man dregla över Jude eller Leo?

Inget svårt val egentligen.. naturligtvis ska jag dregla över Leo.

Kyss

Kommentarer

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0