Time is running away from me

Söndagkväll. Har precis kört en lång runda. Det behövde jag. Fick någon sorts ro.. om det nånsin går att få i denna kroppen. Jag har lite problem med det. Ro. Inte så att jag inte kan va hemma i lugn och ro utan har problem att få ro i själen liksom. Jag blir uttråkad av människor och saker som tar för lång tid. Vilket är en både bra och dålig egenskap. Jag kan få panik och hjärtklappning av att bara stå i en kö som tar för lång tid. Jag blir irriterad av folk som tar för lång tid på sig. Det var ett stort problem när jag gick i skolan, lärarna sa alltid hur duktig jag var men "om hon bara hade kunnat ge saker och ting lite mer tid". Det går inte. Det måste gå undan och helst ska allting ska nunununu.

Så idag tog jag saker och ting i egna händer. Och fick lite sinnesro.

Skönt. Äntligen.


Kommentarer

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0