Tragiskt

Denna helgen har jag inte gjort ett skit. Inte ett piss har jag åstadkommit. Förutom att min lägenhet är kliniskt ren då alltså. Jag har inte träffat en levande människa sen i fredags när jag gick från jobb. Fy fan vad jag känner mig tragisk. Skulle egentligen på inflyttningsfest igår, men eftersom halva styrkan, inklusive Gun, drog på sig kräksjukan blev det inget party. Och Yoda är i Stockholm, och Lillharpan skulle umgås med pojkvännen. Så jag har inte lämnat lägenheten denna helgen förutom när jag handlat mat. Kul. Verkligen.

Jag gråter lite i min ensamhet och tittar på Mulle, den enda i hela världen som tycker om mig, och vill va med mig känns det som. Och det är ju tragiskt i sig, eftersom den kärleken endast baseras på att jag ger honom mat och skinka.

Tragiskt, är vad det är.






Kommentarer
Postat av: Syrran

Jag tycker också om dig!

2010-01-25 @ 08:34:37

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0