Dagen efter kvällen före

Jag och Gun var på Walles 25-årsfest igår. Det gick lite vilt till om man säger så. Jägern var framme som ni ser i inlägget nedan och då kan det ju bara sluta på ett sätt. Illa. Så ikväll så ligger vi som två paddor i min soffa och pallar inte röra oss. Det är ju knappast varmt heller. Knappast. Man kan ju sitta rakt upp och ner och svettas som en gris. När jag vaknade eh.. imorse tänkte jag faktiskt åka och lägga mig vid poolen. Sen kom jag på att det inte fanns nån bil hemma. Och min kropp vägrade resa sig ur soffan. Så jag stannade inne. Hela dan.





Skjut mig gånger 2. Upphöjt till 3. Så pratar vi inte mer om denna kvällen.

Kommentarer
Postat av: Walle

Lagom pigga töser, haha!!

2010-07-12 @ 13:05:06

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0