Mr Klister

Jag har en vän. En kill-vän. En sån där som säger att han är en riktig romantiker ni vet. Han säger att han behandlar sina tjejer som prinsessor och ger dom allt dom vill ha. Själv har man aldrig fått smaka på den behandlingen, ett jävla sätt men han är iallafall singel som fan och folk säger att han är snygg, men jag kan inte riktigt se det. Han vill ha lite tjejer att klistra och ragga på så gå in på hans blogg vetja:

http://tegtalarut.blogg.se


Han säger att han inte är svår, så in och ragga med er nu brudar!

Kommentarer
Postat av: Anzie

men karoliiiiiine!

öppna ögonen och börja ragga på honom =)

2010-07-04 @ 08:56:55
Postat av: tegen

Du är en fin vän Caroline. Carolin med C.

Kom och ragga som föregående talare sa!

Och ja, jag behandlar alla kvinnor i min närhet som om dom vore prinsessor!



Pussen.



PS: hälsa Mulle mys...

2010-07-08 @ 23:11:08
URL: http://tegtalarut.blogg.se/

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0