Sån lista jag snodde från Egoina. Mest för att hon är ball.

SENASTE...

 

Sms:et du fick: "Ska jag bita dig i lilltån? :)" höhöhö...

Personen du träffade: Gun med 2xbihang lämnade precis balkongen.

Låten du hörde: Need you now med Lady Antebellum. Och ja, jag sjöng med med alla mina krafter.

Personen du pussade: *hemlis*.

Personen du ringde: Tvillingmamman. Hon höll på med nåt och lovade att ringa upp "om 10 min!" Nu har det gått 2 timmar.

TV-program du tittade på: Kollar på Sex and the city nu. När Carrie ramlar på catwalken. Bästa. Love it. Skulle hämta senaste True Blood men visade sig att det inte släpptes nåt igår. Fail på det.

 

 

ANTAL...


Gånger du varit kär: Jag vet inte riktigt. Många gånger. Jag kan bli askär i en kille på dansgolvet en kväll och sen har det gått över dan efter. Men förälskad har jag inte varit så många gånger. Går att räkna på ungefär två fingrar. Just nu när jag läser Twilight för hundradeelfte gången är jag hopplöst kär i Edward.

Gånger ditt hjärta brustit: Jag brukar inte låta mitt eget hjärta brista. Brukar överlåta det till den andra parten. Men en gång har det iallafall hänt.

Hjärtan brustit på grund av dig: Det kan man aldrig veta.

Gånger ditt namn varit med i tidningen: Öh. Ett antal gånger.

 

 

ÖVRIGT...


Vad har du gjort idag: Läst, solat, badat och kört cabbe-runda på österlen :)

Hur tidigt stiger du upp: Jag går helst inte upp. Men när jag blir tvingad (varje vardag då) går jag upp runt 7. På helgen går jag inte upp förrän kroppen kräver mat. Eller han brevid mig vill gå upp. Mulle då.. vem trodde ni?

Vad ska du göra ikväll: Klockan är ju snart tolv så jag ska lägga mig och läsa Twilight sen ska jag nanna.

Är du seriös: Naturligtvis inte, fyfan vilket tråkigt liv om man skulle va seriös hela tiden.

Vad är du allergisk mot: Inget trodde jag. Men som sagt så måste jag nog tänka om där.

Var har du ont: Ont? Smärta är bara svaghet som lämnar kroppen.

Använder du hårspray: Ja. Och det är inte kul att städa min vask på toa kan jag berätta. Det där hårsprayet sätter sig som FAN.

Kan du stå på händer: Jadå. Vem kan inte det liksom?

Favorit serie: Okej, är ni beredda? True Blood, Vampire Diaries, Big bang theory, Merlin, Greys Anatomy, Desperate Housewives, Sex and the city MED FLERA.

Dagens dryck: Saft, saft, hallonsaft!

 

Som ni kanske märkt så halkar bloggningen efter såhär när det är semestertider. Sitter ju inte hemma så mycket framför datorn som ni kanske förstår, men jag är snart i form igen!

Puss på er!


Kommentarer

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0