Tweetmeet

Ibland skader det inte att ge sig in i nya saker.

Som bla Twitter. Twitter är ju nåt helt underbart. Det kom jag i och för sig på för längesen men det slutar liksom inte att bara bli bättre och bättre. I lördags körde vi lite tweetmeet. Ett par tjejer var nere från Hufvudstaden och en kille från Varberg så vi hookade up och snackade en jävla massa skit. Så jäkla kul var det. @sarahlindskoug har jag träffat genom twitter och henne hänger jag ju med ganska så regelbundet nu. Vi träffade upp @rockspindeln och hennes kille @brissmyr uppe i stan. @brissmyr hittade mig genom att han sökte på "Rosengårdskravaller" då när det var igång och så fann vi varandra. Det var till och med så att han jobbade på samma jobb som min pappa, Världen är liten. Sen har vi då @tvvitterbitter. Helskön tjej som ursprungligen är från Helsingborg men jobbar i Stockholm med att casta folk till olika serier/filmer. Jag skrev en gång att jag satt och dreglade över Ola Rapace och hon hade precis haft honom inne för provfilmning. Så jävla coolt. Jag vill ha hennes jobb. Sen var det då @studiomannen. Han jobbar som studioman på bla en massa matcher i allsvenskan och dessutom är han dj på Harrys i Varberg och Falkenberg. Jag skrev en gång att jag hatade allt som hade med skitstaden Falkenhåla att göra och så fann vi varandra.

Här är jag och @rockspindeln. Hennes klänning var nåt av det sötaste jag sett på länge. Jag gillar henne. Det är det som är bra med Twitter. Man kan välja att följa folk som man gillar och rensa bort drägget.



Love it!

Kommentarer
Postat av: Helen

Haha, jäklar vad snabb du var på att publicera bilden! Jag tackar ödmjukast för att du fick Johan intresserad av Twitter och vi kan lätt ha likadana klänningar nästa gång vi ses. På Harrys kanske? Om man kan dansa där så ja, annars Debaser!



Hörs på Twitter!

2010-07-28 @ 23:07:10
URL: http://www.helalf.se

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0