Defr.. defrag.. defro.. äh. sån dära rensning ni vet.

Min dator sjunger som sagt på sista versen. Eftersom jag alltid har den i soffan så har den ju sugit in ungefär en årsförbrukning av katthår och damm. Men jag håller mig stenhårt fast vid den, den får inte lägga av än. Så därför ska jag nu köra vissa rensningar och grejer på den.

Så detta är då ett farväl om ni inte förstod. Med min tur så tar den säkert automatiskt bort nåt livsuppehållande och dör på kuppen. Och för tillfället så ska mina tillgångar gå till andra viktiga saker. Tex en ny dvd med ljudsystem. Det jag har nu snodde jag helt ärligt i bodelningen från mitt ex. Och det fungerar sådär kan man väl säga. Alla fem högtalarna är sprängda, försöker man sänka volymen så höjs den istället, och dvd luckan stannar inte när man trycker på "open". Den åker ut-in-ut-in osv, så man får jävlar i det vara snabb att lägga i skivan. Nämnde jag att jag numera nästan alltid använde min dator till att kolla på film?

Håll tummarna nu! Adieu!

Kommentarer

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0