Fredag

När jag öppnade förstasidan på blogg.se så fanns det en länk in till en blogg som hade gjort en sån här lista om Twilight. Om vilka favvogrejerna var i böckerna osv. Så jävla sugen jag var på att kopiera och göra en ista här men sen kom jag på att jag faktiskt inte är 14. Satan också. Och att säkert 90% av er som läser min blogg inte alls är intresserade av Twilight. Men det är ju inte mitt fel, det är synd om er faktiskt.

Ja, det var ett litet sidospår bara. Ikväll var vi hemma hos Kicki och skulle överraska Yoda som nu efter typ ett decennium i skolan äntligen har tagit examen. Det var fint. Och grillat. Och nypotatis. Och jävligt gott. Och Yoda blev rörd till tårar. Eftersom hon inte tror att hon går att överraska. Och det är i och för sig inte så konstigt. Eftersom vi alla är blonda (Förutom Kicki då, men hon är morsa så det räknas inte) och har svårt att hålla näbbarna stängda så vore det inte så konstigt om någon "råkar" försäga sig. Men det var kul. Nu ska hon bara skaffa ett jobb också den lille skiten.

Dags att nanna. Kyss på er.

Kommentarer
Postat av: Kicki

Ja, skit... det har jag inte tänkt på! Jag umgås med ett gäng blonda brudar?!?! Hur kunde det hända?

2010-06-19 @ 13:26:53
URL: http://ckarud.blogg.se/

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0