Nationaldagen

I lördags var det värsta partyt hemma hos Lillharpan. Vi skulle fira Danmarks nationaldag på lördagen och efter tolv var det Sveriges tur. Det blev lite sådär med dom svenska flaggorna. Flaggstången var kass så det blev ingen flagga hissad. Och den enda som hade Sverigetröja på sig var Norsken.. och han är som sagt norrman. Men vi körde på ändå. Jag hällde in som om det inte fanns nån morgondag och det gjorde väl dom flesta. Men morgondagen kom. Och den var inte rolig. Måndagen var inte heller den bästa ur välmåendets synpunkt. Men fy fan vad kul vi hade. Jägermeister är den nya Tequilan. Och inte hälften så rälig.


Norsken sa: "Ta en bild på mig och sen på Yoda" Okej sa jag.


Vem är brändast? Detta är fan den bästa bilden någonsin på Yoda. Någonsin.


L1 och min kusse var naturligtvis också där. Vi tog ett par svängomer på "dansgolvet".


Och såhär mådde jag i Söndags... och måndags... och ja, det sitter nog fan i idag också alltså.

Nu ska jag ut i det fina vädret, tjing!

Kommentarer
Postat av: Gun

ohhh såå fin bild på yoda! =)

2010-06-09 @ 15:22:40

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0