Nytt jobb!

Och såå idag slutligen hände det som jag varit så spänd och glad över.

Jag har fått nytt jobb!


Den branschen jag är i nu är knappast något som det satsas på. Det är mer så att set skärs ner och priserna pressas så att det knappt går att överleva på dom kronorna man drar in till företaget.
Den nya branschen däremot, där satsas det friskt och det ska bli jävligt kul att få starta på ny kula. Nya arbetsuppgifter och ny teknik, kommer blir asroligt! Dessutom är medelåldern bara 30 så lite yngre människor blir det nu också!

JAG ÄR SÅ JÄÄÄVLA GLAAD! WOOOOHOOO!!

Kommentarer
Postat av: @wahlstrm

Grattis! :)

2010-06-11 @ 19:38:35
Postat av: Anzie

GRATTIS!

men kommer sakna att ha dig i krokarna.

2010-06-11 @ 23:11:05
Postat av: Kicki

Grattis Karro!! Hoppas det blir asbra!!:)

2010-06-12 @ 07:43:37
URL: http://ckarud.blogg.se/
Postat av: L1

Ett jätte grattis till dig!!!!

Det är härligt med nya utmaningar...

2010-06-12 @ 16:09:44

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0