#sakerjagbaravillspypå

Det finns vissa saker just nu. Som jag bara vill kräka över. Rakt upp och ner. Spy galla över.

  • Soleksem - Så jävla irriterande. Varenda jävla gång solen tittar fram börjar det klia nåt frenetiskt och ploppa upp plidor över hela jävla kroppen.
  • Krångel - Jag vill bara att saker och ting ska flyta på. Det är sommar, jag vill ha roligt. Jag orkar inte höra dessa oändliga "Nej, det går inte". Så fruktansvärt tröttsamt och sorgligt.
  • Mulle - Inte Mulle i sig utan Mulles allergi mot nånting som gör att han kliar och tvättar sig hela tiden. det betyder att jag måste gå till veterinären. För en massa pengar - och tid. Och kattpiss i bilen. Suck.
  • Sand - Det borde uppfinnas sand som inte fastnar på en så fort man smort in sig eller när man är blöt. Så fruktansvärt irriterande. Därför undviker jag stranden.
  • Semestern - Som jag helt plötsligt var tvungen att ta ut nu. Och inte sen, när jag planerat att ta ut den. Det är ju ingen annan som är ledig nu. Astrist.
  • The Fail Whale - Twitter ligger nere typ varenda gång jag har tid att sitta framför datorn nuförtiden. Skit.
  • MENS! - Hur fan lyckades jag pricka in att få mens första semesterdagen?! SUCK!


Men det finns en sak som är bra nu. True Blood.

Och det släpps nya avsnitt EN gång i veckan. Yey. #Fail på det med.

Kommentarer

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0