Sista dagen

Då var det sista arbetsdagen i torsdags på mitt jobb. Kändes sådär måste jag säga. Sådär att gå därifrån alltså, kommer ju sakna mina tekniker rent fruktansvärt. Vi har ju varit ihop i 9 år nu. Ett väldigt långt förhållande för att vara mig ska ni veta! Men jag kommer inte att sakna jobbet, och inte tjatet om hur dåligt det går och hur kasst allting är och jag kommer definitivt inte sakna Haggan. Haggan ville så gärna ta över mitt jobb, så varsågod, ta det, varsågod och skölj! Jag behöver inte sitta och ta skit från nån annan där jag jobbar. Det är jag för bra för, då kan jag göra nåt annat istället. Och det gjorde jag! Jag sökte ett nytt jobb och jag fick det! Så jävla gött, in your face groggHagga.

Jag kommer nog hinna bli jävligt nervös inför det nya jobbet iallafall. Så jävla spännande det ska bli. Detta är första gången på 9 år jag kommer till en arbetsplats där jag inte känner nån. Förutom Tvillingmamman då. Hon ska också jobba där och hon började i måndags. I torsdags fick jag ett sms: "jag har spanat in ditt första ragg!" Haha, ja, det kommer nog bli roligt. Vi hade jävligt ball tillsammans när vi jobbade på vårt första jobb. Vi var som hund och katt i början, vi hatade varandra. Sen sa jag till henne en dag att hon skulle sluta va sån jävla bimbo. Och så började hon skratta och sen blev vi bästisar.


Så nu väntar tre veckors semester. Ska bli skönt som fan. Sovmorgon i exakt 22 dagar till. Love it.
Och så ska vi se hur vädret ska bli..



Najs!


Kommentarer
Postat av: HL

Bara så du vet så kommer vi att sakna dig också ...



Men vi håller alla våra tummar för att det går bra på det nya stället.

2010-06-27 @ 09:11:44

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0