Sometimes you just cant stop smiling

Nu jävlar händer det grejer här ska ni veta. Jag har en del på gång nu. Stora grejer. Och det är bara så kul! Jag vill bara skrika ut glädjen över detta men jag måste tyvärr hålla mig en stund till. Förhoppningsvis får jag reda på mer på måndag.. Oooooo! Men jag har fjärilar i magen så nervös jag är! Wooohoooo!!

Ja, så humöret är iallafall på topp. Och jag mår bra och Mulle mår bra och allting är bra och det är så fint väder så det är knappt sant! Jag hoppas verkligen att det håller i sig till morgondagens party och dessutom ska vi åka ut till Lövestad imorgon förmiddag och se om vi kan hitta nåt kul på deras stora loppis. Så kul!

Lägger in en bild från i förrigår när det var cabbevädersomfan och vi tog en liten runda på Österlen. Var nere och kände på havet också men vi blev attackerade av ett gäng pingviner så vi sket i att bada. Men snart får det fan va dags för det första pooldoppet, det brukar inträffa redan i Maj så vi är jävlar i det sent på det nu.



Fy fan vad positiv jag är nu, känns lite konstigt måste jag säga, inte riktigt "jag" liksom.

Kommentarer
Postat av: @wahlstrm

"Fy fan vad positiv jag är nu, känns lite konstigt måste jag säga, inte riktigt "jag" liksom".



- När fan blir gammal blir han religiös ;)

2010-06-05 @ 10:02:36
URL: http://wahlstrm.se
Postat av: Walle

HÄRLIGT!!! :)

2010-06-07 @ 13:41:41

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0