Här kommer ett totalt meningslöst inlägg

Jag tvättar. Ärligt talat. Är det sånt man ska behöva göra år 2010 liksom? Kläderna borde kunna lägga i garderoben och bli rena av sig själv på nåt high-tech, miljöförstörande sätt. Det är för jävligt att ingen uppfunnit nåt sånt än.

Körde mina föräldrar till flyget idag. För femtielfte gången ska dom åka till Thailand. Mamma var som vanligt entusiastisk, hon älskar Bangkok, värmen, shoppingen, pulsen. Pappa däremot såg trött och hängig ut, det räcker att han tittar på mig så förstår jag. Hon har än en gång lyckats tvinga med honom på en semester som inte blir någon semester för honom eftersom han ska jobba. Helst av allt hade han velat stannat hemma i favvo-fåtöljen och slumrat till med en bok i handen, eller pillat i trådgården nu när det börjar bli varmt. Ibland är det synd om honom, min lille pappa.

Spenderade fredagskvällen hemma hos Yodas mor med den andra familjen: Yoda, Norsken och Pancho. Tacos, På spåret-final och TP. naturligtvis vann Yodas mamma. För hon är så sjukt allmänbildad så det är nästan pinsamt hur obildad man själv är. Fast det var ingen jordskredsseger. Jag och Yoda jagade en rosa plupp i nästan en timme, jävla skitspel!

Jaha, det var väl det jag hade att säga för tillfället.


Kommentarer
Postat av: Johan

Glöm inte att jag och Boye hade alla pluppar först.... att vi fick många frågor om vinsten.. men lyckades inte ta den.. ni kom sist!

2010-03-15 @ 21:51:27
URL: http://stressaav.blogg.se/

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0