Kan man dö av att vara förkyld?

Jag och Yoda var och köpte hela apoteket på Jägersro Center idag. Jag hämtade ut lite lyckopiller som Yoda kallar det och Yoda är inne på sin andra förkylningsvecka.

Vi gick naturligtvis igenom alla bipacksedlarna och detta var genomgående för nästa alla mediciner:

Illamående
Diarée
Trötthet
Kräkningar
Dåsighet
Huvudvärk
Mardrömmar
Sömnsvårigheter

Vi hittade även dessa mer oroande biverkningar:

Svårigheter att kasta vatten för äldre män
Vanföreställningar
Aggressivitet
HJÄRNBLÖDNING
Påverkan av hjärtrytmen
HJÄRTSTILLESTÅND
Nagelavlossning
Nedsatt syn
Svampöverväxt i munnen eller slidan
Andningssvårigheter
Ansiktssvullnad
Svullnad av läppar, svalg och tunga.

Jag menar, hjärnblödning? Hjärtstillestånd?

Vi överväger lite grann att hoppa över det här med medicinerna
.




Kommentarer
Postat av: Yoda

Tror det är psykologiskt men jag mår redan bättre. Vad var det från tp? vadå eventuella misstag, det var ett misstag!!

2010-03-09 @ 17:02:26

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0