Modeblogg a la Thailand

Min mor och far kom hem från Thailand i förra veckan. Min mamma är bäst. Så mycket hon shoppat till mig! Jag säger så här: "Mamma, du kan ju se om du hittar nån Ed Hardy munkis med dragkedja, eller nåt annat fint"
Javisst. Detta var vad hon kom hem med.


Skitsnygg och mysig munkis (jag älskar munkjackor)


Klänningar i massa olika färger, skitsnygga!


Munkis nr2. Finfin.


Massa olika Ed Hardy linnen och t-shirts. Skitbrau.


Och så dom obligatoriska solglasögonen naturligtvis. Bara mustaschen som saknas!

Imorron ska vi till Hyundai och harpa oss över min bil som inte är som den ska, jag tar så klart med mig mamma, hon är bäst på att få försäljare att lägga till saker/sänka pris/reparera gratis.

Vad skulle jag gjort utan min mamma?


Kommentarer
Postat av: Annika Granstedt

Gillar om det du skrev! Trevligt att se lite prima grejer och inte endast det vanliga grejerna som man kan se om varenda dag. ;)


Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0