Remember?

Vi har alla våra Eurovision-minnen. Låtar som fastnat på något sätt. Denna fastnade i mitt huvud 1994. Och då var jag alltså 12 år. Jag kommer ihåg att syrran hade spelat in det på VHS och vi var hemma hos henne och spolade fram och tillbaka för att höra den om och om igen.. skrålandes framför tvn. Bästa låten.



We were the rock 'n' roll kids
Rock 'n' roll was all we did
And listenin' to those songs on the radio
I was yours and you were mine
That was once upon a time
Now we never seem to rock 'n' roll anymore



Kommentarer
Postat av: Stefan

Under tvång om att annars inte få behålla jobbat har Annette fått mig att skriva några rader här. Hoppas att ingen tar illa upp. :-)

Hadä!

Stefan

2010-03-15 @ 13:05:24
Postat av: Stefan

Låten var ju bra förresten. Glömde skriva det.

2010-03-15 @ 13:09:27

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0