Stirr

Ibland undrar jag om jag ser konstig ut på nåt sätt. Eller om jag har nånting som hänger ut från näsan eller toapapper har fastnat under skon eller nåt. Det är väl FAN vad folk stirrar!

Bestämde med Gun att jag skulle komma med frukost till henne och Lilleman som var bakis efter en vild kväll ute igår. Så jag satte mig i bilen och åkte bort till Konsum. När jag har parkerat och öppnar dörren parkerar det en bil bakom mig och automatiskt kollar jag in på vem som sitter i bilen. Då är det en tjej och när hon får syn på mig ser det ut som hon har sett ett spöke. Jag hade solglasögon på så hon ser ju inte direkt att jag tittar tillbaka. Försöker komma på om jag sett henne nånstans innan men nej, och jag är en sån person som aldrig glömmer ett ansikte.

Jag går in på konsum och tänker inte mer på det och när jag kommer till kassan så hamnar hon bakom mig. Och hon fortsätter glo! Det är inte så att hon tittar på mina kläder eller så (det hade jag förstått bättre eftersom jag har mjukis på mig) utan hon stirrar mig rakt i ögonen! Och det fortsätter tills jag har satt mig i bilen och kört därifrån!

Nästan så att jag funderade på att ta upp mobilen och ta en bild på henne.

Obehagligt är det. Jag hatar folk.

Kommentarer
Postat av: Emil

jag känner igen det...inte lätt för oss som är över medelsnygga

2010-03-07 @ 17:21:15
Postat av: Karoline

haha! Jag förväntade mig nästan den kommentaren från dig! :P Förresten så såg jag att det är dags att söka in till Robinson nu. Har du skickat in snyggbilder på dig själv nu och sånt?

2010-03-07 @ 18:35:59
URL: http://misskarolines.blogg.se/
Postat av: Robinson-Emil

DONE....ansökan har skickats. fanns så många bilder att välja från :-( . vad ska du söka till??

2010-03-07 @ 18:52:05
Postat av: Karoline

Men jag vet inte. Jag kanske ska köpa en bodgård och va med i bonde söker fru? Fast inte fru då.. utan man.. Vad tycker du, är det rimligt?

2010-03-07 @ 19:17:32
URL: http://misskarolines.blogg.se/
Postat av: Robinson-Emil

Tycker det låter som ett projekt som är liite väl i överkant. Kanske kan söka till Outsiders eller det måste vara dejtingprogram??

2010-03-07 @ 19:27:42
Postat av: Karoline

Nej nej, outsiders går bra. Men, vad är det för fel på mig då? Du som vet liksom?

2010-03-07 @ 19:40:47
URL: http://misskarolines.blogg.se/
Postat av: Robinson-Emil

Ähh tyvärr känner jag dig inte så bra, jag kom bara och tänka på outsiders eller fuskbyggarna, och nån fuskbyggare tror jag inte du är iallafall.

2010-03-08 @ 09:27:07

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0