Tidsfördriv

Hittade denna hos Sarah (vars blogg jag knappt kan läsa längre för jag bara bölar av hennes inlägg)

På den här listan får du bara svara med ett (1!) enda ord.

1. Var är din mobiltelefon? Fönsterkarmen
2. Var är din andra hälft? Balkongen
3. Ditt hår? Fluffigt
4. Din mamma? Allfixare
5. Din pappa?
Grubblare
6. Det bästa du vet? Sängen
7. Din dröm inatt? Mardröm
8. Ditt mål? Rökfri
9. Rummet du är i? Mysigt
10. Din hobby? Sarkasm
11. Din skräck? Panikångest
12. Var vill du vara om 6 år? Landet
13. Vart var du igår kväll? kanal5-kväll
14. Vad är du inte? Humorbefriad
15. En sak du önskar dig? Sängkamrat
16. Var du växte upp? Malmö
17. Det sista du gjorde? Handboll
18. Dina kläder? Mjukis
19. Din TV?
Platt
20. Ditt/dina husdjur? Mullemys
21. Din dator? Älskling
22. Ditt humör? PMS
23. Saknar någon? Ja
24. Din bil? Colt
25. Något du inte har på dig? skor
26. Favoritaffär? Top Shop
27. Din sommar?
Poolen!
28. Älskar någon? -
29. Favoritfärg? Svart
30. När skrattade du senast?
Innan
31. När grät du senast? Nyss!

Jaha.. det var det.. nä, jag får väl gå och lägga mig då..

Kommentarer
Postat av: Gun

28 Älskar någon? Gun! =)

2010-03-18 @ 10:01:10

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0