Yoda

Ikväll har Yoda varit här och lagat pannkakor till mig. Eller egentligen inte till mig, utan till sig själv. Hon ringde mig och sa "jag är sugen på pannkakor". Jag är ju inte sämre än att jag kan hålla henne sällskap.

När hon kom in och satte sig i soffan sa hon: "jag har min dator med mig, vill du spela?". Snacka om vänskap. Här har vi en bff som vet vad man gillar. Yodas dator innehåller nåt sånt fördriva-tiden spel där man ska matcha typ tre-i-rad och som är helt beroendeframkallande. Jag har suttit med det nu i säkert 5 timmar.

Yoda tog i sin tur min dator och började leta recept till en fest vi ska servera på nästa helg. Emellanåt frågar hon "låter detta gott? Bla bla, eller detta?" Jag svarar som vilken ointresserad kille som helst: "mhmm.."

Så... här har vi alltså suttit hela kvällen i varsin hörna av soffan med varsin dator i famnen.

Om ni undrar hur länge vi varit gifta så är vi inne på vårt 26:e år nu.

Och jag skojar inte.



Kommentarer
Postat av: Anzie

Den perfekta vännen!! =)

2010-03-05 @ 07:51:25
Postat av: Gun

Yoda på foto, det händer då inte så ofta =)

2010-03-06 @ 08:46:54
Postat av: Yoda

Nej Gun, det är sant, och förstår du nu varför? Fruktansvärd bild av oss båda, hade hellre sett den när vi har matchande my little pony kläder..

2010-03-06 @ 10:45:16

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0