Då var det lördag igen

Och jag har blivit med tvättmaskin! Så jävla skönt, slippa springa ner i källaren och hålla på. Fick ju ett presentkort av mina föräldrar i julklapp så vi var och fixade det idag. Naturligtvis skulle jag ha en dyrare så jag fick punga upp med tusen spänn till. Så är det att heta Karoline helt enkelt.

Men då var det lördag igen och egentigen skulle vi ta en tur upp till Lilla Torg och dicka lite vin. Men ser ni hur vädret är? Knappt plusgrader och så regnar det småspik så det blir inget med det och sen ligger jag inne med mensvärken from hell så det är inge roligt det heller. Vi får se vad det blir. Soffan känns jävligt skön nu. Har precis tryckt in kycklingspett med jordnötssås. Gött som faen.

Sååå... Peace out niggahz!

Kommentarer

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0