Lista

I brist på annat kommer här en liten lista som jag helt ärligt snott på nån annans blogg:

Första bästis: Yoda. Och jag lär väl aldrig bli av med henne heller. Puss!
Första bilen: Mitsubishi Colt. -99. Mossgrön, gick som en klocka och hade fejkträ-detaljer. Älskade den från första stund.
Första förälskelsen: Leonardo DiCaprio efter han hade gjort Romeo + Juliet. Tycker fortfarande han är het som få. 
Första husdjuret: Kommer inte ihåg första. Men vår nymfparakit Moti fanns med i 18 år. Bästa pippifuglen.
Första jobbet: I en godisaffär på Jägersro Center. Idioter som ägde det.
Första köpta skivan: NKOTB! Yeah!
Första piercing: Gjorde jag själv i underläppen under diverse fyllor i tonåren. Sen tog jag hål i öronen och töjde dom till 1 cm stora hål. Det gjorde ont. Jag tog ut dom efter att min mamma mutat mig med en flaska champagne till nåt nyårsfirande. Nu är hålen fula som fan och jag måste alltid ha ploppar för att dölja fanskapen.
Första semester på egen hand: Magaluf naturligtvis. Jag och brudarna. Precis fyllt 18 och det var en resa att minnas.
Första riktiga kärleken: K. Jag var 15 och snodde hans ring. Sen blev vi kära och hånglade som fan hela tiden.

Senaste alkoholdrycken: Vin. Igår.
Senaste bilfärd: Bilen på väg hem.
Senaste film: Dear John med Yoda. Hon sågade den.
Senaste ringda samtal: *hemlis*
Senaste bubbelbadet: Uh, bubbelbad.. hmm.. jävligt längesen? Kommer inte ens ihåg..
Senaste kyss: Igår. Höhö.
Senaste gången du grät: För nån vecka sen. Mest för att jag var så jävla förbannad.
Senaste måltiden: Big Mac & co. Fastfood for life.

Åtta snabba:
Har du dejtat en av dina bästa kompisar? Nej!
Blivit kär vid första ögonkastet? Ja.
Har du fastnat med blicken i någons urringning? Vem har inte det? JA.
Har du fått ditt hjärta krossat? Ja.
Har du sagt att du älskar någon utan att mena det? Nej. Vem gör sånt?
Haft ett one night stand? Ja. Rekommenderas inte.
Har du busringt någon gång? Ja. Heta linjen när man var typ 12! Jääätteroligt var det.

Sex saker du gjort idag? Rökt. Väntat på ett tåg (varför ska tåget komma precis när JAG kommer fram till bomjäveln?). Åkt Malmö runt. Solat en stund. Ska snart käka gott i stan och kolla Sex and the City 2 med my girls! Wooooohooo!!

Tre val:

Rött eller blått? Rött.
Chips eller Choklad? Choklad. Marabou mjölchoklad.
Sommar eller vinter? Sommar!

Två saker att göra innan du dör? Resa till så många länder som möjligt är det enda jag har planerat. Allt annat kommer som det kommer. Manjana liksom.
En sak du ångrar? Man ska aldrig ångra något. Allt har en mening.


Kommentarer

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0