Nederlag

Lördag. Jag vaknade imorse av världens "förkylning". Jag tror att jag måste börja erkänna för mig själv att jag är allergisk mot nåt. Vaknade trött som fan. Stopp i näsan och ögonen svullna som bollar. Det var trots allt tur att ingen såg mig. Lägger man på den där vanliga osnygga-nyvakenheten på den där "förkylningen" så kan jag nog jämföra det med typ Gollum i Sagan om ringen. Detta är ett stort nederlag eftersom jag alltid räknat mig själv som ett A-barn. Och ja. Jag är ironisk.

Men iallafall. Jag tänkte ändå bege mig ut ikväll. Pratade med Yoda innan som erbjöd sig att bjuda på mitt inträde på Törringelund ikväll. Värsta festen därute, kan man ju inte missa. Perikles, Black Jack och Pedalens Pågar spelar. Röj. Synd att man är pank bara. Jag övertrasserade mitt konto igår med 11 kronor. Otroligt.

Dags att sova en stund till. Gonatt.


Kommentarer

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0