Perikles

Jag, Yoda och Pancho drog ut till Törringelund för lite kasedans och tillhörande bönder igår. Skitkul var det. Folk borde åka ut till sånna ställen oftare. Eller, nä förresten. Ni andra malmöiter kan stanna i Malmö så vi som upptäckt livebands-röjet kan slippa er. Tack på förhand. Perikles och Pedalens Pågar var asbra. Jag och Hete Snickaren, som jag hittade i vimlet, var inne på pensionärsgolvet och gjorde ett desperat försök till att lära mig bugga men tydligen så är det en omöjlighet. Men det blev lite kasedans iallafall. Jaaaadå. Känna, lukta, smaka!

Så det blir livebands-kasedans-röj nästa helg också! På fredag drar vi ut till Veberöd och skrämmer skiten ur bönderna där och på lördag ska jag så snällt servera på mina föräldrars Husiefest. Kul kul.



Woooooohoooo!!

Kommentarer
Postat av: Linn

Då stötte du nog på typ halva Hyltebjär...

2010-05-24 @ 12:37:18

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0