Rock n' roll..

Jag tänkte att jag skulle lägga upp lite bilder på lördagens bravader. Here it goes..


Jag kom överens med en tjej för en gångs skull. MFH var riktigt trevlig!


Här är vi en gång till. Yeeah!


Födelsedagsgrisen Pivisen ocså Gun där med en flaska i handen som vanligt.


Pivisen började kvällen ganska så bra..


Men sen gick det utför..


Nykter? :D


Snyggingar!


Han var inte så nykter heller..


.. och somnade till en stund där ett tag.


Obligatorisk toabild!


Mina bröst var fan ivägen hela kvällen. Här ska vi försöka tappa dom på lite silikon.
Det gick sådär..

Shitbrau kväll!

Kommentarer
Postat av: @wahlstrm

Hahahaha, killen i fåtöljen är ju klockren :)

2010-05-18 @ 10:29:51
Postat av: Yoda

måste du ha dina extensions? mycket snyggare utan..

2010-05-25 @ 11:09:35

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0