Sick and tired

Fan vad jag vill skriva av mig. Men som vanligt är det ögon här som inte klarar av skiten jag vill få ur mig.

Allting kör ihop sig nu. Bilhelvetet som det ska bytas däck på fastän firman som sålde den till mig gick i konkurs i fredags. (Min vanliga tur, jag förväntar mig inget annat) Jobbet kör ihop sig av alla möjliga olika anledningar som jag inte kan dra upp. Just nu vill jag bara därifrån. Nån som har ett bra nytt jobb till mig? Och så är Yoda är aslack på mig, och förstår mig inte alls. Och så.. ja.. annat shit.

Men jag har iallafall sett Top Gun ikväll. Bästa filmen.

Idag känner jag mig verkligen bättre begagnad.

Kommentarer
Postat av: Yoda

Det har gått över nu men jag är lite sur för att du har kollat glee utan mig, måste kolla på tv-shack och kvaliten är så där, typ bilden är före ljudet med ca 30 sek..

2010-05-04 @ 22:31:05
Postat av: stefan

Fortsätt med det du gör,det gör du BRA bry dej ej på gubbarna dom tror dom gör det bättre.hade jobben varit bättre planerade så hade din insats fungerat så skit i dom kämpa på.

2010-05-04 @ 23:26:31

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0