#win-lördag

Jag hade så sjukt roligt igår. Det var längesen vi hade en sån riktigt bra utekväll. Men fyfan vad ont jag har i min rygg idag. Jag fick nån form av ryggskott i veckan och kan knappt komma upp från en stol utan att dö av smärta. Men skitsamma. Jag tänkte ju inte missa Pivisens 25-årsfest. Jättetrevligt där hemma var det och sen drog vi in till Harrys. Spelade ganska bra musik faktiskt. Vi röjde lite på dansgolvet och spanade efter folk vi kände. Och sen såg vi Honom. Honom med stort H. Alltså ni vet när man ser en kille och det bara sådär vattnas i munnen, men man känner liksom att han är ganska så mycket för snygg för mig. Det var en sån. Guden. Tyckte jag då, men typ ingen annan.

Vi står på dansgolvet när Gun kommer fram till mig och säger: "Kolla! Det är K (ett av mina ex) och han har inget äckligt bihang med sig!" Jag tittar på honom och det är sjukt. SJUKT likt. Jag har aldrig sett en sån lookalike innan. Hade man ställt dom brevid varandra hade man knappt sett skillnad. Lillharpan kommer till dansgolvet och är aslack över att K inte hälsat på henne "Han bara gick rakt förbi mig utan ens titta på mig! Jävla as!" Haha! Ja, anyways. Vi fortsätter dansa och sen helt plötsligt bara kommer han fram och börjar dansa med mig! OMFG! Guden står rakt framför mig och jag kan knappt röra mig så ont i ryggen jag har! Men eh. vi dansade lite. och sånt. typ. Och sen träffade vi nån annan rolig och sen var han borta. Och jag vet inte ens vad han heter. Suck. SUCK KAROLINE!



Jag o söta Walle!


Ja, det var en skitrolig kväll iallafall. Tack allihop, och välkommen Pivisen till tiden då du är närmre 30 än 20 ;)

Nu kommer Gun och hennes nya bihang med frukost till mig så ciao!

Kommentarer
Postat av: Walle

Haha, tack själv Karro, det gör vi om snaaart :) Värsta hete-dansen låg du o "han den snygge" inne med också i lörd.. ;) Tur vi tre inte är så blonda, haha..

2010-05-17 @ 11:16:19

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0