Prinsessan på ärten

Vad som hänt denna veckan:

Jag skulle starta en hyrbil. Det gick sådär. Skiten hade sån där ny "nyckel" som inte alls är en nyckel och handbromsen satt i den vanliga bromsen och man skulle koppla och skit och mög och det var helt enkelt omöjligt att få igång den. Efter en kvart gav jag upp och gick in till vår bilansvarig och kände mig som en dum jävla blondin. "Ehhh.. ursäkta, den här bilen, kan du hjälpa mig att starta den?" Han bara skrattade.
Antal gånger jag blivit mobbad för den händelsen sen dess: 15.

Vi hade ett mindre slagsmål inne på kontoret (Jag och Biffen). Det slutade med att min dörr ramlade av. Vår chef kom in och lät ungefär som min mamma: "Amen Karoline.."
Antal gånger jag fått höra att jag ska stänga dörren som inte längre finns: 12.

Jag pratade med en tekniker som var inne och ville ha nya kläder. När han gick och jag skrek efter honom: "DU FÅR INTE HANDLA NÅNTING ANNAT ÄN BYXOR!!" Svarade han: "Nej, din vilja är min lag prinsessan!"
Antal gånger jag fått frågan om det är jag som är prinsessan på ärten: 23.

Jag kände mig lite mobbad där ett tag meeeen..

Idag tog jag långlunch och när jag kom tillbaka låg denna bilden i min inbox:



Med texten: "Så här känner vi oss när du inte är här!"

Oh, yes. They loooove me!

Kommentarer

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0