Stan Smith

Samtal mellan mig och Yoda för ca 2 veckor sen:

Jag: -Fan, jag mste köpa nya skor.
Yoda: - Inga gympaskor denna gången, du behöver nåt snyggare!
Jag: - Nä. Inga gympaskor. Jag ska bli en mogen kvinna nu.
Yoda: - Mhm.


Idag efter jobbet så kände jag att today is the day liksom. New pjuxx is needed. Jag styrde svarta faran ut till Nova och gissa vad jag köpte?

GYMPASKOR!

Och inte vilka som helst, det är Adidas Stan Smiths. Så jävla grymma. Me like.







Mogen kvinna... pfffffffft!

Vem försöker jag lura egentligen?

Kommentarer
Postat av: Kicki

Amtagligen försökte du lura Yoda!

2010-10-14 @ 16:23:21
URL: http://ckarud.blogg.se/
Postat av: Yoda

NEJ!

2010-10-18 @ 21:49:35

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0