kortvalet.se

Jag snubblade över en skitbra sida ikväll. www.kortvalet.se heter den och där sammanfattar alla partierna sina viktigaste frågor i numera Twitter-standarden 140 tecken.



För er som ännu inte vet eller kanske inte orkar bry sig om att fördjupa sig så är ju detta en bra sida.

Fast besöker ni min sida så är ni ju ganska smarta. Och alla som har ett IQ högre än 0 röstar ju blått. Och röstar ni inte blått så har ni ingenting här att göra. Jag har ingenting till övers för sossar.

Kommunistsvin är vad ni är. Och nej, jag skojar inte.

Kommentarer
Postat av: Grannen ovan

Du kanske ska lära Mulle att fräsa, precis som en av hemmafruarna har lärt sin hund att skälla o morra när hon säger "sosse" haha klockrent!



Svar på din kommentar: Neejdå, du ska inte känna att han e pinsam! Faktiskt inte sett han på ett tag fram tills i lördags, d förklara ju saken då :P Oh ska ni till thailand gottegrisar! Jo men jag kan visst tänka mig att passa honom. Hör av daj lite innan bara så löser vi det!



2010-09-10 @ 22:16:17
URL: http://www.metrobloggen.se/SandraRe
Postat av: lillharpan

ORD OCH INGA VISOR!!!



Valvaka här hemma på söndag!!!! Om nu sossarna vinner, vilket jag inte tror för Svenska folket kan inte vara så jävla panatde att de röstar fram en bidrags regering, så måste du och jag planera vår flytt. Vilket land ska vi flytta till, ska vi bo tillsammans eller köpa/hyra var för sig? Viktiga beslut måste fattas!



Hörs //Lillharpan

2010-09-13 @ 13:17:24

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0