Kevin

Det är en sak jag undvikit att berätta om i bloggen, dels för att det har varit ett ganska känsligt ämne i början och dels för att jag inte vill lämna ut mig själv om det inte är på riktigt :)

Jag har skaffat mig en karl! Ja, en riktig en, faktiskt! Och inte är det vilken karl som helst utan min första kärlek som hittade mig igen :)
En dag, helt plötsligt från ingenstans så fick jag ett mail där det stod typ "Hej, hur är det med dig nuförtiden?" och lite till. Jag var först sjukt skeptisk till att det verkligen var han som hade skickat det eftersom vi inte har haft någon som helst kontakt på nästan 10 år. Hur som helst så visade sig till slut att det verkligen var han.
Min Kevin :)

Kevin och jag träffades när vi var 16 och som alla tonårsförhållanden så tog det slut med ett brak och det slutade med att han blev tillsammans med någon annan som han också gifte sig och fick två barn med. Som tur var (för min del) tog det slut och han bestämde sig för att kolla hur det var med mig såhär 10 år senare :) Vi träffades ett tag och vår officiella "tillsammansdag" är den 30/4. Alltså Valborg. Man kan säga att det var då vi båda kände att det kunde bli nånting igen. Det var en helt sjuk omställning för mig att gå från att vara absolut-singel till att bli bonusmamma till två småungar. Jag håller fortfarande på att vänja mig och oftast går det bra, barnen är snälla och älskar mig (vilket jag starkt ifrågasätter eftersom barn i allmänhet inte brukar gilla mig) men ibland vill jag fortfarande fly till ensamheten i min och Mulles lilla vrå. Jag har aldrig förr känt den där villkorslösa kärleken som barn verkligen kan ge, det är ganska härligt. Men å andra sidan har jag innan inte heller känt den där frustrationen när dom inte alls är på humör utan bara bråkar med varandra och med Kevin och mig. Men dom bra dagarna väger upp faktiskt, trodde aldrig jag skulle ta dom orden i min mun när det gäller att faktiskt gilla barn. Känns lite konstigt.

Iallafall så åker vi till Rom på onsdag och ska bara sightseea, mysa och fira att Kevins skilsmässa snart går igenom! Lite tråkigt att jag snart inte ligger med en gift man längre, men hey, det är sånt man får stå ut med.
Resan bokade vi redan i Maj när jag fick rövslickar-billigt boende erbjudet på alla Best Western-hotell i hela Europa. Sen var vi inne och kollade flygbiljetter på Norwegian som bara var sjukt billiga så vi bestämde oss för att ta det! Ca 5500 för två pers, flygbiljetter och fyrstjärnigt boende mitt i city onsdag till söndag. Billigt som fan!

Här är han, snygg-Kevin. Bilderna gör inte hans vackra isblåa ögon rättvisa, jag ska få med dom nån gång också.

Och som vanligt med Hipstamatic så bara måste jag ta många bilder mest för dom blir så coola.









Jag har försökt flera gånger att få honom att odla mustasch, han bara vägrar. Tror ni inte han hade passat i det? Komigennu!!

Kommentarer
Postat av: Annika

Grattis Karoline till karlen! =)

Så kul! Du kommer bli/ är en superbonusmamma!

2011-08-23 @ 07:56:06
Postat av: Grannen ovan

Som man säger på facebook... gilla =) Och grattis till lyckan!! =))

2011-08-23 @ 15:34:54
URL: http://misssandrare.favs.se

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0